-->

eCampus

Το Πρώτο Πλήρως Ψηφιακό Ελληνικό Πανεπιστήμιο

Π1.4.1 ΣΧΕΔΙΟ ΥΛΙΚΟΥ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΥΛΙΚΟ ΕΡΓΟΥ

 Π1.4.1 ΣΧΕΔΙΟ ΥΛΙΚΟΥ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΥΛΙΚΟ ΕΡΓΟΥ

Το παραδοτέο αυτό συγκεντρώνει και παρουσιάζει όλα τα μέσα που έχουν δημιουργηθεί με στόχο την δημοσιότητα και την προώθηση της Δράσης eCampus. Συγκεκριμένα γίνεται παρουσίαση

 α) του ιστοτόπου,

 β) των κοινωνικών δικτύων, 

γ) των εργαλείων συνεργασίας 

δ) των newsletter ε) των δράσεων επικοινωνίας και

 στ) του φυσικού υλικού δημοσιότητας . 

Ο ιστότοπος αναλύεται διεξοδικά και χωρίζεται σε 5 σελίδες, δηλαδή την Αρχική Σελίδα, το Έργο, τους Συνεργάτες, τη Δημοσιότητα και τη σελίδα Επικοινωνίας. Σκοπός του ιστοτόπου είναι να ενημερώνει το κοινό, τους συμμετέχοντες και τους ενδιαφερόμενους για το έργο. Οι λογαριασμοί μέσων κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν σημαντικό μέρος της στρατηγικής επικοινωνίας και διάδοσης και έχουν επίσης ξεκινήσει, παράλληλα με τον δημόσιο ιστότοπο, από την αρχή του Έργου. Το eCampus διατηρεί λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης στο Facebook, Twitter και Instagram. Στόχος της διάδοσης και επικοινωνιακής στρατηγικής είναι η δημιουργία ισχυρής ευαισθητοποίησης για το έργο και τα αποτελέσματά του, καθώς και η διασφάλιση ότι η γνώση και οι πληροφορίες που αποκτώνται μπορούν να διατεθούν σε πολλαπλά κοινά-στόχους. Η κύρια πύλη διάδοσης είναι ο ιστότοπος, όπου διατίθενται δημόσια παραδοτέα, φυλλάδια, τελευταία νέα και πληροφορίες για το έργο. Η επωνυμία και το υλικό διάδοσης αποτελούν επίσης μέρος της στρατηγικής διάδοσης και επικοινωνίας και περιλαμβάνουν καλά σχεδιασμένα πρότυπα, φυλλάδια και ένα λογότυπο που αντικατοπτρίζει το περιεχόμενο του Έργου. Όλα αυτά τα υλικά στοχεύουν να σχηματίσουν τη δημόσια εικόνα του eCampus και να το κάνουν αναγνωρίσιμο στο Διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής ενημέρωσης. Η παρακολούθηση των δραστηριοτήτων διάδοσης και επικοινωνίας είναι μια ουσιαστική διαδικασία για την αξιολόγηση της επιτυχίας και της αποτελεσματικότητας του σχεδίου. Κύριοι στόχοι του σχεδίου είναι:

  • Καθορισμός του τρόπου επικοινωνίας του Έργου σε όλη τη διάρκεια υλοποίησης.
  • Περιγραφή των δραστηριοτήτων που θα υλοποιηθούν , τα μέσα και τους
  • διαύλους διάδοσης που πρέπει να αξιοποιηθούν 
  • Καταμερισμός των καθηκόντων κι ευθυνών όλων των εταίρων 

Η στρατηγική επικοινωνίας περιλαμβάνει ένα ολόκληρο σύνολο δραστηριοτήτων και προωθητικών ενεργειών όπως προβολή του Έργου μέσω του διαδικτύου, παραγωγή έντυπου υλικού, αφισών, ενημερωτικών φυλλαδίων κλπ. Επιπλέον άμεσες ενέργειες επικοινωνίας περιλαμβάνουν τη συμμετοχή των εταίρων του Έργου σε Ημερίδες και Συνέδρια όπου παρουσιάζονται τα αποτελέσματα του Έργου.

Θα βρείτε περισσότερες πληροφορίες ακολουθώντας τον σύνδεσμο εδώ